16 Nisan 2011 Cumartesi

SOL ELİMİN PARMAK UÇLARI


Sol elimin parmak uçları….

Çok işleri var onların. Bahar geldi mi yaslıyorum onları toprağa. Yüreğimde birikmiş kışlar, sızılar yol buluyorlar kendine.

Kalbimin duvarlardan sökülmeli önce, ete ve kana karışmış acı, pıhtı oluşturmadan duru bir kıvamla karışmalı damarlarıma. Kalbimde birikenler, sol omzumdan koluma doğru ilerlerken dallanmakta daralmakta damarlarım. Acım, acılarım biriktirirken geceler boyu üzerlerinde çalıştığım, havanlarda dövdüğüm eleklerde süzdüğüm şimdi incecik bir kıvamda incecik damarlarda süzülüyorlar. Yüreğimin sol yanından, sol koluma yayılan ince sızım, bahar sancısı parmak uçlarımdan toprağa kanlı bir doğum.

Çok işleri var sol elimin parmak uçları, yasladım toprağa, bahar toprağına acılarımı gömüyorum.

2 yorum:

  1. merhabalaar:))
    yazılarınız öylesine etkileyici ki..
    bayıldımm...
    seve seve izleyiciniz oldum hemen...
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili birtutamkekik
    Okumana yorum bırakmana çok memnum oldum ne demek ? Gelmez miyim? Sokak terliklerime ayaklarımı geçirip hırkamı omuzlarıma aldım kahve içmeye geliyorum aç kapıyı:)

    YanıtlaSil